День независимости России

12 июня в России отмечается большой государственный праздник – День независимости России. Этот праздник берет свое начало в 1994 году, когда российский президент Борис Ельцин подписал свой Указ о Дне принятия декларации о государственном суверенитете России. На сегодняшний день праздник принято называть просто – День России. Он является одним из самых молодых дат для данного государства. Не сразу его принял народ одобрительно. Тем не менее на сегодняшний день, этот праздник имеет официальный статус и отмечается во всей России. 12 июня обязательно поздравьте свою семью и всех друзей с этим важным и торжественным праздником.

Админ портала DeafSPB поздравляет вас всех с Днём России! С праздником, который, несмотря на свою молодость, значим для всей нашей страны, для её граждан!

Стихи России:
Россия – родина твоя,
Здесь ты живешь. Здесь ты родился!
Хочу, чтоб русская земля
И твой народ тобой гордился.

Сегодня люди всей страны
Россию нашу прославляют!
Отчизны верные сыны
Пускай вовеки защищают!

                                  

Жестовая песня с русскими субтитрами "Мой дом - Россия" петербургского исполнителя - Ислам Бохер.



Жестовый Гимн России петербургского исполнителя - Борис Шелковский.

12.06.2014 23:33 Borik Silk 58358

Комментарии  

0 #14598 Bridgette bridgetteoneal@gmail.com 26.04.2017 20:28
I don’t know how I ended up being here, yet I thought this post was great.
I do not know what you do but certainly you're going
to a famous blogger if you aren’t already Cheers!


Feel free to visit my web-site - air conditioni ng repair miami; a-zbusinessfinder.com,
Цитировать

0 #14597 Cathleen cathleen.bickford@googlemail.com 26.04.2017 20:23
You've made some decent points there. I checked on the net for more info about the issue and found most individual s will go along with your views on this site.


Here is my webpage :: sua
tu lanh
Цитировать

0 #14596 Bobbie bobbie_mcdaniels@gmail.com 26.04.2017 20:17
Thanks a lot for source - psychicreadingsexpert76.tribun ablog.com/, sharing this great info!
I am excited to see more blog posts!
Цитировать

0 #14595 Dino dino_heitmann@gawab.com 26.04.2017 20:16
It's an remarkable article in support of all the internet users;
they will take benefit from it I am sure.


Feel free to visit my site: deandre.sh erwood; deandre.sherwood@yidazhu.com/comment/html/index.php?page=1&id=187749" rel="external nofollow" target="_blank">Yanira,
Цитировать

0 #14594 Cathern cathernschaefer@yahoo.com 26.04.2017 20:14
Terrific posts from you, man. I’ve understand your point and you’re just extremely excellent.
I enjoy what you have here, truly like what you’re stating and also the way by which you say
it. You make it entertaini ng. I cant wait to read a lot more from you.
This is truly a great website.

Look at my blog home
Цитировать

0 #14593 Kina kinamartell@aol.com 26.04.2017 20:03
This is a great blog, thank you for sharing.

Feel free to surf to my site: iq
testy
Цитировать

0 #14592 Raul raul.hockensmith@t-online.de 26.04.2017 19:51
I like this website very much, Its a really nice post
to read and incur info.

Check out my homepage cyw.iweiyg.com
Цитировать

0 #14591 Jamey jameyrodriguez@live.com 26.04.2017 19:48
Hello! Great stuff, please keep me posted any time you post something just
like this!

my web blog ... as example (johnnyuhpy581379.alltdesign.co m/.../)
Цитировать

0 #14590 Tisha tishatrimble@t-online.de 26.04.2017 19:20
I like this website a lot. Great info.

Here is my web page ... test iq
Цитировать

0 #14589 Geraldo geraldo.powlett@gmail.com 26.04.2017 19:14
Excellent blog here! Additional ly your site loads up fast!

I wish my website loaded up as quickly as yours. Thanks for sharing
with us your great ideas through your blog.

Also visit my webpage ... iq test po polsku
Цитировать

0 #14588 Phyllis phyllisgallardo@gmail.com 26.04.2017 19:14
The draw weight of a bow is just the amount force it will require to pull
the bowstring time for your full draw length. Make sure the thermals will blow your
scent from the deer in addition to their expected route of
travel. After the winter brings bare-branc h vistas along with noisy walking conditions , the rifle is the wise choice.



Look at my web page - best tactical flashlight for the money
Цитировать

0 #14587 Milan milanmanjarrez@arcor.de 26.04.2017 18:46
Great write-up, I'm a regular visitor of your blog.
I really like reading your articles.

My web blog ... find (Porfirio)
Цитировать

0 #14586 Harold harold_macaluso@gmail.com 26.04.2017 18:36
Usually I do not read article on blogs, neverthele ss I wish to say that this write-up is incredible!

Your writing taste has impressed me. Thank you, very excellent post.


my site :: from here
Цитировать

0 #14585 Philipp philippmatthaei@yahoo.com 26.04.2017 18:29
Hi my loved one! I wish to say that this post is awesome,
great written and include almost all important infos.
I would like to see extra posts like this.

Also visit my web site hfzzytc.co m ( m/comment/html/index.php?page=1&id=51414" rel="external nofollow" target="_blank">Eloy)
Цитировать

0 #14584 Augustus augustuslee@freenet.de 26.04.2017 18:14
Clean-Up (Check and Eliminate none working) - gets rid of all the Links (you
could select specific engine just) from the picked site listings which no more seem to function i.e.
GSA SER checks them and if they do not match any type of engine, they
will certainly be gotten rid of.

My blog post :: Fabrizio Politi - Billy -
Цитировать